Wilt u meer in beweging komen, dan is fietsen misschien wel iets voor u! De beweegmakelaars van de Sport Federatie Berkelland (SFB) nodigen beginnende fietsers of fietsers die een fietsmaatje of fietsgroep zoeken uit om met hen mee te fietsen in de Nationale Sportweek. Dit is de ideale kans om dorpsgenoten te leren kennen die ook graag fietsen.

In de week van 16 tot en met 25 september is de Nationale Sportweek. Een week waarin sport en bewegen extra aandacht krijgt. De SFB wil hier graag aan meedoen door samen met inwoners van Berkelland in beweging te komen. Dit doen we door middel van een gezamenlijke fietstocht vanuit de 4 grote kernen Eibergen, Neede, Ruurlo en Borculo op verschillende dagen. Het idee is om ongeveer 20 à 25 kilometer te fietsen, zodat het voor iedereen haalbaar is om mee te doen. Meefietsen kan zowel op een gewone als een elektrische fiets. Halverwege drinken we een kopje koffie. In Eibergen fietsen de leden van Fiets en Geniet van TC Eibergen (Tourclub Eibergen) mee, deze groep van ongeveer 10 leden fietsen wekelijks samen een mooie route.

U bent van harte welkom om in één of meerdere kernen mee te fietsen. De vrijwilligers van TC Eibergen zorgen voor mooie routes door Berkelland. Onderstaande data, tijden en startlocaties worden aangehouden.

Neede – Zaterdag 17 sept. 10.00 tot 11.30 uur – startpunt Vlearmoesplein

Ruurlo – Maandag 19 sept – 10.00 tot 11.30 uur – startpunt v.v. Ruurlo

Eibergen – Woensdag 21 sept – 13.30 tot 15.00 uur – startpunt ‘t Spieker

Borculo – Donderdag 22 sept – 13.30 tot 15.00 uur – startpunt ’t Timpke

Meefietsen? Meld u aan bij de SFB door te bellen naar 0545-476727 of mail naar info@sportfederatieberkelland.nl . Graag doorgeven in welke plaats u mee fietst en of u een gewone of een elektrische fiets gebruikt. Ook voor vragen kunt u ons bellen of mailen.