6e Zomertoer in Berkelland

Organiseert je vereniging of organisatie een leuke activiteit voor kinderen of jongeren deze zomer? Sluit dan aan bij de Zomertoer Berkelland! Dit speciale zomerprogramma is erop gericht om kinderen en jongeren uit Berkelland elke week een leuke middag te bezorgen.

Dit jaar vieren Beweeg Wijs, Culturije, Sport Federatie Berkelland, Voormekaar en Jimmy’s Jongerenwerk voor de zesde keer de Zomertoer samen met inwoners, organisaties en ondernemers. Zomertoer Berkelland is HET zomervakantieprogramma voor kinderen in Berkelland, vol sport, spel, creatief, techniek, kunst, cultuur en natuur.
Tijdens de zomervakantie worden in elke (grote) kern extra activiteiten georganiseerd voor kinderen in de leeftijd van 6 tot 12 jaar en jongeren. Het gaat om activiteiten die aanvullend zijn op wat er al in Berkelland wordt georganiseerd.

Aanbod zomeractiviteiten op www.berkellandactief.nl.

In Berkelland merken we dat in de zomer al veel wordt georganiseerd, maar dat we dat vaak onvoldoende van elkaar weten. Via de website Berkellandactief.nl (waar Sjors Sportief Creatief en de Zomertoer een onderdeel van zijn) brengen we in beeld wat er allemaal te doen en te beleven is deze zomer in Berkelland. Op deze website kunnen we alle zomeractiviteiten zichtbaar maken. Dus ook die van jullie organisatie! Via onze Facebookpagina’s Sjors Sportief en Creatief Berkelland en Jimmy’s Berkelland besteden we extra aandacht aan activiteiten.

Geef je activiteit op, zodat we met elkaar kinderen en jongeren een leuk en gevarieerd zomerprogramma kunnen aanbieden!
Biedt je vereniging, stichting of organisatie deze zomer een activiteit aan voor kinderen of jongeren? En wordt voor deze activiteit een maximale eigen bijdrage van 5 euro gevraagd? Dan kan de activiteit opgenomen worden in het Zomertoer programma en op de website komen!

Ga rechtstreeks naar de website www.berkellandactief.nl en meld je activiteit aan bij de Zomertoer.
Wil je meer informatie over de Zomertoer stel je vraag dan via zomertoer@gemeenteberkelland.nl