De zomervakantie zit er weer op.
Zo langzamerhand komen we allemaal weer in ons dagelijks ritme. We gaan weer naar school, aan het werk en pakken onze normale taken weer op. Het sporten & bewegen behoort natuurlijk ook in het rijtje van ons dagelijks ritme. De sportverenigingen en beweeggroepjes beginnen weer lekker in beweging te komen.

Tijdens de vakantie zaten een aantal mensen uit Ruurlo niet stil! We zagen zo nu en dan groepjes of individuen deelnemen aan de KWIEK route. Ook reacties als ‘’ja hoor, ik zie ze regelmatig langslopen‘’ kregen we te horen. Super leuk en motiverend die KWIEK beweegroute!

Doe mee in de WhatsApp groep! Lijkt het je leuk om gezamenlijk de Kwiek beweegroute te wandelen en daarna misschien een kop koffie drinken? Meld je dan aan voor de WhatsApp groep. In deze app worden oproepjes gedaan om gezamenlijk te gaan wandelen op eigen gekozen of georganiseerde momenten.

De KWIEK route is in het voorjaar 2023 aangelegd. Het is een route van 1,8 Km met verschillende oefeningen en maakt gebruik van het straatmeubilair. Start bij het Kerkplein en volg de stoeptegels op de route en train je balans, kracht en uithoudingsvermogen.

De route is leuk om te doen en ook nog eens goed voor je. Kom en blijf in beweging!

Noteer ook alvast in uw agenda:
Dinsdag 19 september – 10.00 uur
Kwiek de herfst in!
Binnenkort meer informatie.

Beweegt u nog niet of nog niet voldoende? Neem dan vrijblijvend contact op met de Beweegmakelaars van de Sport Federatie Berkelland. Ze geven u gratis advies en kijken met u mee naar een passende beweegplek. Heeft u vragen voor de Beweegmakelaar of over de Kwiek beweegroute? Wilt u zich aanmelden voor de WhatssApp groep? Neem vrijblijvend contact op met:
Susanne van den Berg – Sport Federatie Berkelland – 0545-476727 – susanne@sportfederatieberkelland.nl