In het kader van de Wereld Fiets Dag organiseert de Sport Federatie Berkelland (SFB) in samenwerking met de verschillende fietsgroepen een gratis fietstocht voor E-bikes en/of gewone fietsen.

Vrijdagmiddag 2 juni starten we vanuit verschillende plaatsen in Berkelland met een fietsronde van ongeveer 25 km. Onderweg is er een pauze bij Camping Klein Haneveld in Borculo. De koffie/thee met wat lekkers bieden de SFB en de camping u gratis aan.

Wilt u meer bewegen en tegelijkertijd genieten van het prachtige Berkelland? Dan is deze fietstocht misschien iets voor u!

Fietsgroep Ruurlo start: 13.00 uur vanaf ingang Kulturhus
Fietsgroep Eibergen start: 13.30 uur vanaf cultureel centrum ’t Spieker
Fietsgroep Neede/Borculo start in Haarlo vanaf parkeerplaats Prinsen om 14.00 uur

Wilt u graag fietsen maar bent u vrijdag 2 juni verhinderd?

Wekelijks fietsen de volgende fietsgroepen in Berkelland waar u zich bij kunt aansluiten:

Borculo/Neede:

Donderdagmiddag start 13.30 uur.
In de even weken in Neede vanaf het Vlearmoesplein en in de oneven weken in Borculo vanaf IJsboerderij ’t Dommerholt.

Ruurlo:

Woensdagmiddag start 13.30 uur.
Verzamelen en vertrek ingang Kulturhus.

Eibergen:

Woensdag en vrijdagmiddag start 13.30 uur.
Verzamelen en vertrek vanaf ’t Spieker.

Deelnemen of meer info?

Wilt u deelnemen aan de gratis fietstocht of meer informatie over een fietsgroep bij u in de buurt? Neem contact op met: Susanne van den Berg van de SFB susanne@sportfederatieberkelland.nl. Tel. 0545-476727 of 06-50506918

Met een aantal quotes vanuit de verschillende fietsgroepen sluiten we dit bericht af:
‘’ Het is de bedoeling dat fietsen en genieten samen gaan en dat niet de snelheid het belangrijkste is’’
‘’ Wees welkom’’
‘’ Samen uit, samen thuis’’!

NieuwsSenioren
15 juli 2024