In de voorjaarsvakantie van 20 t/m 28 februari zijn er veel verschillende gratis sportactiviteiten voor jongeren in Berkelland. De activiteiten worden georganiseerd door Gymnastiekvereniging Borchlo, RTC de Stofwolk, Jimmy’s Berkelland, Bewegen met Michelle en Sport Federatie Berkelland en zijn allemaal gericht op de jongeren van 12 t/m 17 jaar uit Berkelland.

Jongeren kunnen meedoen aan bootcamp, levend doelen voetbaltoernooi, mountainbiken, kickboksen, lasergamen en freerunning. De materialen zijn gratis, als je bijvoorbeeld geen ATB hebt kun je die gratis lenen.

Opgeven voor de activiteiten is verplicht. Lijkt het jou ook leuk om deel te nemen, meld je dan snel aan door een appje te sturen naar 0545-476727. Appen naar dit nummer is mogelijk. Vermeld hierin je naam, leeftijd, school en woonplaats. Je kunt ook in de Berkelland-jongerenapp komen, dan ben je als eerste op de hoogte van de activiteiten die we organiseren. Voor vragen of opgave kun je ook mailen naar john@sportfederatieberkelland.nl.