Vanaf half maart organiseert de Sport Federatie Berkelland (SFB) twee nieuwe valpreventiecursussen in Ruurlo en Eibergen.
De cursus in Eibergen start op dinsdag 12 maart in ontmoetingsruimte Bartelinksgang 12 van 15.15-16.15 uur en de cursus in Ruurlo gaat van start op woensdagochtend 13 maart van 10.30-11.30 uur in het gebouw van Handboogschietvereniging de Gouden Treffer (naast de sporthal).
Na de les drinken we samen koffie of thee.

Deze cursussen duren 12 weken en helpen de deelnemers stevig in hun schoenen te staan. Met leuke en leerzame oefeningen en opdrachten krijgen deelnemers inzicht in ouder worden en wat daarbij komt kijken, zowel fysiek als mentaal. Door hier samen mee aan de slag te gaan kunnen deelnemers op eigen kracht en met meer zelfvertrouwen hun oude dag tegemoet.

Kosten voor deelname zijn €65,00 per persoon, inclusief cursusboek en kopje koffie of thee. Heeft u interesse om deel te nemen, meldt u zich dan direct aan zodat u zeker bent van een plek in de groepen. Bij teveel aanmeldingen plaatsen we u op de wachtlijst voor cursussen die we dit najaar van plan zijn te organiseren.

Heeft u vragen over de cursus? Neem contact op via info@sportfederatieberkelland.nl of 0545-476727.