De Tegemoetkoming Energiekosten energie-intensief mkb (TEK) biedt een tijdelijke tegemoetkoming voor mkb-ondernemingen waarvan de energiekosten minimaal 7% uitmaken van de totale omzet. Met behulp van deze tegemoetkoming krijgt u als energie-intensieve mkb’er meer adem om uw bedrijfsmodel toekomstbestendig te houden.

TEK ook voor stichting en vereniging

TEK is voor energie-intensieve mkb-ondernemingen. Dit betekent dat de energiekosten in minimaal 7% van de omzet (in 2022) moeten bedragen om in aanmerking te komen. Stichtingen, verenigingen en overige instellingen die voldoen aan de voorwaarden van de regeling, mogen ook aanvragen. TEK is open van 21 maart 09:00 uur tot en met 2 oktober 17:00 uur. De aanvraag gaat over de periode van 1 november 2022 tot en met 31 december 2023.

Meer informatie is te vinden op: Tegemoetkoming Energiekosten energie-intensief mkb (TEK) (rvo.nl)

Jeugd-jongerenNieuws