In het kader van de ‘’Internationale Dag van de Dans’’ heeft de Sport Federatie Berkelland (SFB) in samenwerking met Loes Gersen van LG Dance een dansmiddag voor inwoners vanaf +/- 70 jaar georganiseerd. Vrijdagmiddag 28 april kwamen 14 mensen uit verschillende plaatsen deelnemen aan de twee dansworkshops.

Bij de eerste workshop werden er allerlei verschillende bewegingen gedaan op swingende liedjes. Bij het laatste liedje waren de deelnemers wel toe aan een pauze en dat kwam goed uit want de koffie/thee met een lekkere koek stond klaar. Na de pauze stond workshop twee op het programma. Tijdens deze workshop kregen de deelnemers een Bachata dans aangeleerd van Loes. De geleerde choreografie werd uitgevoerd op het nummer ‘’A Ella Le Gusta Mi Bachate’’.  Het dansje deden ze zelfs nog in twee groepen, tegenover elkaar en door elkaar en dat ging ontzettend goed! Als laatste werd er een rustgevend muziekje opgezet en sloten we af met de afkoelronde.

Een zowel sportieve als gezellige middag, mogelijk voor herhaling vatbaar!

www.lg-dance.nl

www.sportfederatieberkelland.nl