Onder stralende weersomstandigheden, vond de eerste meivakantie activiteit van de Olympische Spelen Berkelland plaats bij Voetbal Vereniging Ruurlo. Een groot succes, waar maar liefst 60 enthousiaste kinderen aan deelnamen!

De Olympische Spelen Berkelland bestond uit een zestal onderdelen: Duurloop 400 meter en duurloop 200 meter (200 voor de jongere kinderen van 4, 5 en 6 jaar), sprint 40 meter (voor de jongste groep) en sprint 60 meter, vortex gooien (soort speerwerpen), voetbal, pijl en boog schieten en schermen (met flexie beam).

Tussen de activiteiten door zorgde kinderopvang Avonturijn ervoor dat de deelnemers goed gehydrateerd bleven door hen van water te voorzien – de emmers vlogen erdoorheen!

Heb je dit gemist en wil je ook meedoen aan de Olympische Spelen Berkelland? Dan is er goed nieuws! Volgende week dinsdag, 7 mei, krijg je opnieuw de kans bij Sportclub Neede. De spelen vinden plaats van 10.00 tot 11.30 uur. We hopen je daar te zien!

Deelnemen aan onze activiteiten is gratis. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via de volgende link: https://www.berkellandactief.nl/activiteit/424765/olympische-spelen-in-berkelland

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Sport Federatie Bekrelland via 0545-476727 (appen naar dit nummer kan ook) of door te mailen naar jord@sportfederatieberkelland.nl.

Tot dan!

Jeugd-jongerenNieuws