Volgende week starten wij met ons valpreventie cursus genaamd ”Beweeg Zeker” op 3 verschillende plaatsen.

Wilt u nog deelnemen? Kent u iemand voor wie dit goed zou zijn?

Goed nieuws; in Eibergen en Ruurlo is nog plek.

Maandag –> 15.00 – 16.00 uur in Neede = VOL!
Start: 7 november – locatie: gymzaal Oranjelaan

Dinsdag –> 15.00 – 16.00 uur in Eibergen = Plek!
Start: 8 november – Locatie: Bartelinksgang 12

Donderdag –> 15.15 – 16.15 uur in Ruurlo = Plek!
Start: 10 november – Locatie: Kulturhus

Beweeg Zeker:

Deze cursus helpt inwoners stevig in hun schoenen staan. Met leuke en leerzame oefeningen en opdrachten krijgen deelnemers inzicht in ouder worden en wat daarbij komt kijken, zowel fysiek als mentaal. Door hier samen mee aan de slag te gaan kunnen deelnemers op eigen kracht en met zelfvertrouwen de oude dag tegemoet.

Beweeg Zeker is een 12 weken durende cursus, met iedere week een bijeenkomst van 1 à 1,5 uur. Na afloop is de mogelijkheid om gezellig samen een kopje koffie of thee te drinken. Naast de wekelijkse bijeenkomsten krijgen de deelnemers opdrachten mee om thuis ook aan de slag te gaan.

Kosten: €65,- (voor de gehele cursus, koffie/thee, een cursusboek + een terugkombijeenkomst).

Heeft u vragen of wilt u zich opgeven? Neem gerust contact met ons op!

www.sportfederatieberkelland.nl

susanne@sportfederatieberkelland.nl