Op vrijdag 21 april worden in Borculo de Koningsspelen georganiseerd door Sport Federatie Berkelland in samenwerking met de basisscholen en verenigingen.

Tijdens deze editie van de Koningsspelen doen er zo’n 370 leerlingen mee uit groep 5 t/m 8 afkomstig van de basisscholen: ‘De Heuvelschool, School Noord, Sint Jorisschool, Kiezel en Kei, De Voshaar, GA vd Lugtschool en de Keikamp.

Om 09.45u starten we bij VV Reünie met een gezamenlijke opening gevolgd door enerzijds clinics die door de verenigingen worden verzorgd en anderzijds diverse sportactiviteiten bij de sportexperience. De sportexperience activiteiten worden begeleid door studenten van het Graafschap en de medewerkers van Sport Federatie Berkelland. De clinics worden verzorgd door verenigingen gelegen op sportpark de Wildbaan en verenigingen uit de omgeving. De deelnemende verenigingen zijn: BC Babo, ABTC de Wildbaan, BZC, KV Olympia 22, VV Deo, UNO 21, Volleybalvereniging Kerkemeijer Gemini, Touwtrekvereniging de Heure, Gymvereniging Borchlo, Kwoon dat Mor, Schietvereniging Diabolo, Survivalvereniging Beltrum en Survival zwemmen vanuit ’t Timpke.

De activiteiten en clinics worden, net als in voorgaande jaren, gegeven op de accommodaties van VV Reünie, KV Olympia 22, Tennisvereniging de Wildbaan en sportaccommodatie ’t Timpke.

Om 14.00 uur zullen we, bij de startlocatie, ook gezamenlijk afsluiten.

Kom je een kijkje nemen?

Wij hebben al zin in deze samenwerking!