Beweegt u nog niet zoveel? Dan is fietsen een hele laagdrempelige activiteit voor u! Naar aanleiding van de actie Fiets mee met de SFB in de Nationale Sportweek is nu een fietsgroep Borculo/Neede ontstaan.

Op donderdag 6 oktober 13.30 uur vanaf het Vlearmoesplein in Neede gaat de fietsgroep van start. We starten wekelijks op donderdag 13.30 uur om en om vanaf Neede locatie Vlearmoesplein en Borculo ‘t Timpke. Gemiddeld wordt er 25 kilometer per keer gefietst en de meeste mensen fietsen op een E-bike, maar op een gewone fiets kunt u zeker ook meefietsen.

Er is inmiddels een whatsapp-groep aangemaakt waarmee de mensen kunnen aangeven of ze meefietsen of niet. Er zijn geen kosten aan verbonden, maar er wordt onderweg wel eens gestopt om op eigen kosten wat te drinken. Het sociale aspect is zeker ook erg belangrijk bij deze groep.

Meefietsen? Meld u aan bij de SFB door te bellen naar 0545-476727 of mail naar info@sportfederatieberkelland.nl . Ook voor vragen kunt u ons bellen of mailen. Dit bericht kunt u teruglezen op www.sportfederatieberkelland.nl