Droomsessie: ”De toekomst van Haarlo”

Op woensdag 28 februari 2024, slaan Sport Federatie Berkelland, Culturije, Haarlo’s Belang en de Gemeente Berkelland de handen ineen om een unieke gelegenheid te creëren: een droomsessie gericht op de toekomst van Haarlo.

Doel:
Inwoners uit Haarlo in beweging brengen om gezamenlijk na te denken over ontmoeten, bewegen en creativiteit, waarbij successen en mogelijkheden worden gedeeld.

Achtergrond:
Dit initiatief is voortgekomen uit een brainstormsessie met lokale sportverenigingen, waaruit naar voren is gekomen dat er een sterke behoefte bestaat om de inwoners en lokale bedrijven/verenigingen actief te betrekken bij het vormgeven van de toekomst van Haarlo.

Datum: Woensdag 28 februari 2024
Locatie: Kulturhus ’t Stieltjen te Haarlo, ENS kamer
Tijd: 19:15 inloop, start 19.30 uur tot 21.00 uur

Doe mee!
Ben jij geïnteresseerd in de toekomst van Haarlo? Wil jij jouw stem laten horen en bijdragen aan een levendige en bloeiende gemeenschap? Kom dan naar onze droomsessie op 28 februari! Voor meer informatie en aanmelding, scan de QR-code van de flyer. Wij kijken ernaar uit om samen met jou de dromen voor Haarlo waar te maken! Voor meer informatie bel naar 0545-476727 of mail naar info@sportfederatieberkelland.nl!

Flyer Toekomst van Haarlo (1)