In de Nationale Sportweek op donderdag 21 september om 10.00 uur nodigen de beweegmakelaars van de Sport Federatie Berkelland iedereen met een driewielerfiets (andere fiets of handbike mag evt. ook) uit om gratis mee te fietsen met de eerste driewielerfietstocht in Berkelland.

Als beweegmakelaars horen we regelmatig dat mensen met een driewielerfiets niet mee kunnen komen met de reguliere fietsgroepen en daarom willen bekijken of we een driewielerfietsgroep van de grond kunnen krijgen. We fietsen langzamer en minder ver dan de reguliere fietsgroepen en starten vanaf de kantine van voetbalvereniging Reünie. De route zal 15-20 km zijn. Een kortere route nemen of extra rustplek inbouwen is mogelijk. In verband met de driewielers zoeken we bredere fietspaden uit.

De inloop is vanaf 10.00 uur met gratis koffie en thee en we vertrekken rond 10.30 uur. Als er tijd en behoefte is praten we na afloop na in de kantine van vv Reünie. We willen graag dat mensen zich aanmelden, zodat we weten waar we aan toe zijn. Voor meer informatie of opgave neem contact op met beweegmakelaar John Willemsen van de Sport Federatie Berkelland. Dat kan via 0545-476727 of info@sportfederatieberkelland.nl.

Kijk voor alle sportieve en culturele activiteiten voor 55 plussers in de gemeente Berkelland op www.berkellandactief.nl