De driewielerfietstocht bedacht door de beweegmakelaars van de Sport Federatie Berkelland met vertrek bij voetbalvereniging Reünie in Borculo op dinsdag 26 september is geslaagd. Er werd eerst onder het genot van koffie en thee met elkaar kennisgemaakt. Iedereen heeft wel wat beperkingen, maar dat belemmert hen niet om toch te gaan fietsen. Daarna reden onder heerlijke weersomstandigheden verschillende duofietsen, driewielers en een handbike mee in een ronde van ongeveer 15 km rondom Borculo. Na afloop werd er nagepraat op het terras van vv Reünie. Alle deelnemers en de beweegmakelaars genoten van de tocht door het mooie buitengebied en waren het erover eens dat we het vaker moeten organiseren. Daarom is het de bedoeling om weer te gaan fietsen op dinsdag 10 oktober, er wordt dan om 13.30 uur verzameld bij vv Reünie aan de Haarloseweg 13 in Borculo. Het is de bedoeling om onderweg ergens wat te gaan drinken op eigen kosten, dus neem wat contant geld mee. Deelname aan de tocht zelf is gratis. Voor meer informatie, neem contact op met de beweegmakelaars van de Sport Federatie Berkelland info@sportfederatieberkelland.nl of 0545-476727.