Woensdagavond 6 maart van 20.00-21.30 uur kunnen volwassenen en senioren gratis kennismaken met alle binnensporten die Neede te bieden heeft in sporthal ’t Spilbroek in Neede. Deze avond wordt georganiseerd door de samenwerkende sportverenigingen: Judoclub ’t Höfke, Badmintonvereniging Dynamo Neede, Needse Gymnastiek Vereniging en Volleybalvereniging Elite/Dynamo Neede. Ze worden ondersteund door de Sport Federatie Berkelland en Optisport ’t Spilbroek.

De binnensportverenigingen laten je kennismaken met het sport- en beweegaanbod voor 18-plussers. Heb je al eens willen kennismaken met (recreatief) volleybal of met judo, willen badmintonnen of juist willen ervaren wat Bodyfit, Powergym of de Trimgroep heren of dames nu precies is? Dan is deze avond uitstekend geschikt om daarmee kennis te maken.

De avond duurt van 20.00-21.30 uur, je mag zelf weten hoe laat je binnenkomt om mee te doen en waar je aan mee wil doen. Aanmelden is niet nodig, je kunt gewoon komen en meedoen en ervaren hoe fijn en gezellig het binnensporten is. De verenigingen zorgen dat alle materialen aanwezig zijn en dus is alleen makkelijk zittende kleding of sportkleding handig om aan te hebben en neem je schone gymschoenen mee.

Alle deelnemers aan deze avond krijgen een verenigingskaart mee naar huis waarmee iedereen gratis 3 keer kan meetrainen bij 6 verschillende sportverenigingen in Neede. Dat betekent dus 3x 6 = 18 keer gratis sporten! Mocht je meer informatie willen neem dan contact op met de organiserende verenigingen of Sport Federatie Berkelland via 0545-476727 of info@sportfederatieberkelland.nl.