De beweegmakelaars John, Nienke en Susanne van de Sport Federatie Berkelland (SFB) wensen alle inwoners van Berkelland een mooi, gezond & sportief 2023! Een nieuw jaar, nieuwe kansen! Januari is de maand waarin veel mensen een lijstje met goede voornemens maken.
Bij veel mensen staat ‘meer bewegen’, ‘afvallen’ en ‘gezonder eten’ hoog op de lijst. De Beweegmakelaars van de SFB helpen u graag met een passend sport- en beweegplan om uw goede voornemens dit jaar ook echt te halen!

Wist u dat….

– De beweegmakelaar de enige gratis makelaar is?

– De beweegmakelaar samen met u een kennismakingsgesprek inplant?

– De beweegmakelaar een overzicht heeft van al het sport- en beweegaanbod in Berkelland?

– De beweegmakelaar samen met u kijkt naar passende sportmogelijkheden maar ook tips geeft over bewegen in het dagelijks leven?

– De beweegmakelaar rekening houdt met uw eigen wensen, behoeften en mogelijkheden?

– De beweegmakelaar u begeleidt naar een passende sportvereniging of beweeggroep?

– Het doel is om samen te bepalen op welke manier u een actievere leefstijl kunt krijgen zodat u zich

fitter voelt?

Is uw goede voornemen ook ‘’meer bewegen’’ of bent u benieuwd welke sport- en beweegactiviteiten Berkelland te bieden heeft? Neem dan contact op met de SFB en vraag een gratis adviesgesprek aan met één van onze beweegmakelaars! Dat kan via mail: info@sportfederatieberkelland.nl of telefoon: 0545 476 727