RTC De Stofwolk, één van de clubs op sportpark de Bijenkamp in Eibergen, biedt een clinic skaten/skeeleren aan voor volwassenen op het circuit van de Stofwolk. Deze clinic bestaat uit 6 lessen op woensdagavond van 19:30 – 21:00 uur. Op de volgende dagen zijn de lessen gepland: 28 juni, 5 en 12 juli, 23 en 30 augustus en 6 september. Onder begeleiding van gekwalificeerde trainers ligt de aandacht op het verbeteren van houding en techniek. Zowel dames als heren, vanaf 16 jaar, die geïnteresseerd zijn in (de basisvaardigheden van) het skaten/skeeleren zijn van harte welkom. Het is de bedoeling dat iedereen na de cursus veilig de weg op kan.

Kosten voor deze clinic zijn €20,- per deelnemer inclusief verzekering. Eigen materiaal inclusief bescherming (helm is verplicht, overige bescherming raden wij aan) is uiteraard prettig, maar er is ook een mogelijkheid om dit te lenen/huren voor deze 6 lessen. In verband met de veiligheid gaan de trainingen alleen door bij een droge baan.

Geïnteresseerden kunnen zich uiterlijk 26 juni per mail opgeven via info@sportfederatieberkelland.nl. Voor meer informatie kun je bellen met 0545-476727. Deelnemers krijgen bij opgave een inschrijfformulier toegestuurd. Meer informatie is te vinden op www.stofwolk.nl en www.sportfederatieberkelland.nl