In de voorjaarsvakantie, die in Berkelland over twee weken was uitgesmeerd, heeft de Sport Federatie Berkelland weer een leuke, actieve en uitdagende sportactiviteit georganiseerd. Ditmaal hebben wij ons gericht op de leeftijd van 4 t/m 12 jaar waarbij de jeugd van 13 t/m 18 jaar zich aan kon melden om als vos te helpen bij een sportvariant van de vossenjacht. We zijn met onze sportjacht geweest in Borculo, Eibergen en Ruurlo.

Allereerst stond de sportjacht in Eibergen op de Bijenkamp gepland. Vanwege het verschil in schoolvakanties een week later gevolgd door Borculo bij het Galgenveld en Ruurlo bij het Kabouterpad. Aan de sportjacht hebben in totaal 91 kinderen en 21 volwassen begeleiders deelgenomen.

Onder voornamelijk zonnige omstandigheden zijn de deelnemers op zoek gegaan naar verschillende sporters (vossen) zoals een voetballer, tennisser, mountainbiker, hardloper, survivalaar, golfinstructeur, bokser etc. Zodra de vos gevonden was, moest een sportieve opdracht worden voltooid om vervolgens een stempel te krijgen. Alle groepen zijn hierin geslaagd.

Dank aan alle kinderen en ouders en één hulpvos voor jullie deelname, graag zien wij jullie inschrijving in de meivakantie tegemoet!

Benieuwd geworden naar de activiteiten die wij gepland hebben voor de meivakantie? Houd dan de informatie in de gaten op www.sjorssportief.nl, onze website www.sportfederatieberkelland.nl of via onze andere social media kanalen.