Al bijna 250 deelnemers in de eerste week van de Zomertoer-activiteiten van Sport Federatie Berkelland!

Afgelopen week zijn de schoolvakanties begonnen in de gemeente Berkelland. Tijdens de zomervakantie worden er diverse sportieve activiteiten georganiseerd onder de naam “Zomertoer 2023”.

Sport Federatie Berkelland organiseert activiteiten voor de jeugd in verschillende kernen in Berkelland. Afgelopen maandag zijn we gestart met de opening van de Zomertoer in samenwerking met Culturije, Jimmy’s, Gemeente Berkelland, Beweegwijs, Voormekaar, Vios Beltrum en Stichting Survivalrun Beltrum. Na de opening hebben we activiteiten georganiseerd in Eibergen, Borculo, Ruurlo, Neede, Haarlo, Rekken en Beltrum. De activiteiten per kern bestonden uit Jachtseizoen, Zweeds loopspel, Levend Stratego en voetbal. Dit heeft geresulteerd in een fantastische week met leuke activiteiten en enthousiaste deelnemers. Tot dusver hebben we 248 deelnemers genoteerd en we hopen samen door te kunnen gaan. We hopen jullie daarom komende week (29) weer terug te zien bij onze activiteiten, bestaande uit Levend Stratego, voetbal, allesbal en Jachtseizoen. Tot dan!

Inschrijven kan via www.berkellandactief.nl.

Sportieve vakantie groet,

Team Sport Federatie Berkelland