De groepen 5 t/m 8 kennen al sinds jaar en dag een scholensportdag. Dit jaar organiseert de Sport Federatie Berkelland (SFB) in de maand maart, na een succesvolle editie in 2020, wederom een sportdag voor groep 1 en 2 leerlingen. 20 basisscholen met ruim 600 kleuters hebben zich voor de kleutersportdagen aangemeld. De kleutersportdagen vinden plaats op 4 verschillende dagen en locaties;

Eibergen: Pickerhal op 9 maart
Neede: ’t Sprilbroek op 11 maart
Borculo: ’t Timpke op 23 maart
Ruurlo: ’t Rikkenhage op 25 maart

Van 10.30 – 12.00 uur hebben de kleuters een heus sportfeest. In kleine groepjes gaan de kinderen alle onderdelen langs waarbij het vooral gaat om lekker sporten en plezier in bewegen. Onderdelen zijn o.a. de hobbel-bobbel-baan, vissen vangen, springkussen, disco, trampoline springen en natuurlijk de gevaarlijke piratenboot!

Tijdens de sportdag zullen leerlingen van het Assink en groep 8-ers van Daltonschool Sint Joris en OBS de Driesprong helpen als spelbegeleiders of groepjesbegeleider.

Ouders/verzorgers zijn van harte welkom om vanaf de tribune een kijkje te komen nemen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Sport Federatie Berkelland
Quenda Kuitert