Lekker sporten of muziek maken in de vakantie? Kom dan naar de Picker Instuif. De gezamenlijke verenigingen in de Pickerhal te Eibergen gaan op vrijdagochtend 5 januari van 10.00-12.00 uur de Picker Instuif organiseren gratis voor de basisschooljeugd uit Eibergen en omgeving. Dit doen ze om aan iedereen te laten zien wat ze in huis hebben en ze meer met elkaar samen willen werken met hulp van de Sport Federatie Berkelland.

De groep samenwerkende sportverenigingen bestaat uit Gymnastiekvereniging ODIVAL Eibergen, Badmintonclub Yapton, Basketbal Club Picker Reds en Volleybalvereniging Boemerang. Ze hebben daarbij zelf de muziekverenigingen Excelsior Eibergen en Euphonia Eibergen uitgenodigd om deel te nemen aan de instuif en daar maken ze graag gebruik van.

Hoe komt het er nu uit te zien? De ABC-hal wordt door de 6 verenigingen omgetoverd tot een sport en muziekwalhalla voor de basisschooljeugd. Dus doe je sportkleding en schoenen aan en kom op vrijdagochtend 5 januari tussen 10.00 en 12.00 uur naar de Pickerhal toe om kennis te maken met alle verenigingen. Je mag gelijk om 10.00 uur komen, maar ook gerust nog om 11.30 uur geen probleem.

Aanmelden is gratis en is niet nodig, maar je mag je natuurlijk opgeven via de website waarop al het buitenschoolse aanbod van sport en cultuur van Berkelland te vinden is: www.berkellandactief.nl. Zoek op deze website op instuif. Je hoeft geen lid te zijn van één van deze verenigingen om deel te nemen.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de Sport Federatie Berkelland via info@sportfederatieberkelland.nl