Volgende week dinsdag 17 en woensdag 18 augustus worden er 2 extra gratis activiteiten georganiseerd voor de jongeren van 12 t/m 16 jaar in Berkelland. De activiteiten worden georganiseerd door Jimmy’s Berkelland en Sport Federatie Berkelland i.s.m. VV Ruurlo, Sportwijzer Eibergen en Sups-cool Achterhoek. Op dinsdag 17 augustus van 14-16 uur wordt er de combi Archery Tag en Bubbelbal georganiseerd op de velden van VV Ruurlo. En op woensdag 18 augustus van 14-16 uur wordt er gesupt op de Berkel vanaf de locatie Sportwijzer. Opgeven voor de activiteiten is verplicht, want voor beide activiteiten is er een maximum aantal deelnemers. Lijkt het jou ook leuk om deel te nemen, meld je dan snel aan door een appje te sturen naar 0545-476727 (Ja, je kunt hier echt heen appen) of door te mailen naar info@sportfederatieberkelland.nl. Vermeld hierin je naam, leeftijd, school en woonplaats. Je kunt ook in de Berkelland-jongerenapp komen, dan ben je als eerste op de hoogte van de activiteiten die we organiseren. Voor vragen of opgave kun je ook mailen naar john@sportfederatieberkelland.nl.