Op de woensdagen 1, 8, 15 en 22 november organiseren de IJsclub Borculo en de Sport Federatie Berkelland (SFB) voor de 17e keer weer het schaatsproject Borculose Kids on ice op ijsbaan De Scheg voor de groepen 7 en 8 van de basisscholen uit Haarlo, Borculo, Geesteren en Gelselaar.
Heb je ook interesse? Geef je dan snel op via www.berkellandactief.nl (daarin zit Sjors Sportief geïntegreerd) voor dit project. Dit kan uiterlijk tot 11 oktober! De kosten zijn slechts €30, te betalen op de eerste bijeenkomst en de schaatshuur zit erbij in. Eigen schaatsen meenemen mag ook natuurlijk, het liefst wel noren!
De kinderen leren er in 4 lessen schaatsen op de IJsbaan de Scheg in Deventer. De schaatslessen worden verzorgd door de schaatstrainers van de KNSB van De Scheg. In 2 bussen, begeleid door vrijwilligers van de IJsclub Borculo, gaan de kinderen 4 weken lang naar Deventer waar ze alle technieken van het schaatsen aangeleerd krijgen om zo klaar te zijn voor het natuurijs bij de IJsclub Borculo.
Voor meer info: John Willemsen, Sport Federatie Berkelland, john@sportfederatieberkelland.nl of tel. 0545 – 476727